ICP-aangifte
- Kies weergave
-
-
- Sorteer op
-
-
11 resultaten
(0)
Voor €25.00 van 1 aanbieder
(0)
Voor €39.00 van 1 aanbieder
(0)
Voor €24.00 van 1 aanbieder
(1)
Voor €103.00 van 1 aanbieder
(0)
Voor €13.90 van 1 aanbieder
(0)
Voor €0.00 van 1 aanbieder
(0)
Voor €69.00 van 1 aanbieder
(0)
Voor €79.00 van 1 aanbieder
(1)
Voor €63.00 van 1 aanbieder
(0)
Voor €94.00 van 1 aanbieder
(0)
Voor €59.50 van 1 aanbieder
Online boekhoudsoftware voor bedrijven – Vergelijk & vind de beste
Op zoek naar de beste boekhoudsoftware? Vergelijk ze allemaal op prijs, reviews & functies. Zoals Factureren, Btw aangifte, Rapportages. Probeer ze dan direct gratis uit!
Als onderneming ben opzoek naar het juiste boekhoudpakket wat aan sluit bij de wensen. Het bijhouden van de administratie vinden de meeste organisaties meer een last dan een lust. Daarom zijn er tegenwoordig veel softwarepakketten die het boekhoud proces zo makkelijk mogelijk maken voor de ondernemers.
Hoe moet je het boekhouden automatiseren?
Er zijn een hoop handelingen van het boekhouden die geautomatiseerd kunnen worden. zoals:
- Automatisch inlezen van facturen
- Het automatisch herkennen van bekende inkoopfacturen
- Bankkoppelingen die je afschriften matchen met je factuur
- Het importeren of exporteren van je bankafschriften
- Geautomatiseerde rapportages voor de jaarafsluiting of winst & verliesrekening
Deze automatiseringsprocessen kunnen allemaal worden opgelost door middel van goede boekhoudsoftware. Het is daarom ook van belang dat je de juiste processen in kaart brengt zodat je het juiste boekhoudprogramma daarvoor kan aanschaffen.
Het is hierbij van belang dat je dus de huidige situatie en de gewenste situatie inzichtelijk maakt. Daarnaast is het verstandig om gebruik te maken van software adviseurs als je die zelf niet in dienst hebt of daar geen tijd voor kan vrij maken.
Het aanschaffen van de juiste boekhoudsoftware
Er zijn een aantal onderwerpen die je als onderneming of financieel expert moet stellen:
Hiervoor hebben we een soort keuzemonitor opgesteld
- Ondernemer (houd niet van boekhouden) of Accountant (is financiële expert)
- Klein bedrijf (ZZP, freelancer, eenmanszaak) of Groot bedrijf (MKB of grootzakelijk)
- Zelf boekhouden (btw aangifte, rapportages, balans) of Uitbesteden (Alleen factureren en offertes)
- Offline (installatie kosten en onderhoud) of Online (cloud overal toegankelijk)
- Mobiele app ( voor bonnetjes en inzicht) of Alleen desktop (voor het gehele proces)
- Bankkoppeling (automatisch bankafschriften) of Bankafschriften importeren (elke dag of maand zelf uitvoeren)
Dit zijn de zes belangrijkste vragen die je binnen de organisatie moet nalopen om tot de juiste keuze te komen.